Uscator de rufe Beko Clasa B 16 programe

www.magazinieftin.ro-Uscator-de-rufe-Beko-DU7133GA0-DU7133GA0-32   In 6 ani de cand locuiesc in apartament am avut o mare problema: uscarea rufelor! Desi balconul este destul de spatios pentru a pune un uscator traditional, este o zona verde si umbroasa, iar soarele nu prea razbeste. Asa ca rufele mele se uscau foarte greu (in special iarna, hanorace, blugi, prosoape) si de cele mai multe ori capatau un miros urat de statut. Innebunisem luand tricouri de pe sarma si bagandu-le direct in masina de spalat pentru ca erau imposibil de purtat.

   Asa ca in decembrie am luat inspirata decizie de a face o investitie majora… intr-un uscator de rufe! Alegerea a fost destul de dificila. Model, consum, capacitate, dimensiuni, furtune, cabluri. Multe aspecte de luat in calcul. Contributia finala a avut-o nasa mea, care isi cumparase un Beko de mai mare frumusetea cu vreo doua luni in urma si nu mai contenea sa il laude. Ca usuca bine, ca scoate rufele pufoase, ca e incapator! Cu inima indoita, ca deh, stim cu totii zicala cu pomul laudat, am comandat acelasi model.

   In jumatate de an de cand il folosesc, nu am absolut nimic de reprosat! Desi este clasa B de consum, nu pot sa spun ca am sesizat vreo diferenta majora la consumul electric. Este un uscator cu condensare, nu necesita racordare la nimic altceva decat la o priza. Are recipiente speciale pentru apa si pentru scame si te anunta cand sa le cureti (odata la cateva spalari, in functie de cat de ude bagi hainele in el). Are 16 programe, inclusiv pentru haine de copii sau pentru echipament sport. Capacitatea lui este de 7 kg. Nu mi se pare putin, dar asta probabil ca i se datoreaza si faptului ca masina mea de spalat are capacitate de 5 kg, asadar nu il pot umple pana la refuz dintr-o singura spalare. Si nici nu este indicat, va dura uscarea mai mult.

   Am primit de la prietene intrebari legate de sifonarea hainelor. Sincer? Nu prea sunt genul care sa calce. Nimic. Niciodata. Iar rufele le scot din uscator cam la fel de sifonate cum le scot din masina de spalat… Desigur, intinse pe un uscator traditional, rufele se mai intind. Insa.. nu le poti avea pe toate, nu? 😛 Le scot, le scutur, le netezesc cu mana si le impaturesc.

Un mare plus pe care l-am obtinut odata cu achizitionarea uscatorului? Rufele sunt ca noi! Lipsite de scame si pufoase ca niciodata. Desi am pisoi, nu prea am blana de la el pe haine, tocmai datorita faptului ca uscatorul le sufla bine. Probabil ca singurul “dezavantaj” este ca trebuie sa curat mai des filtrul de scame, dar nu am termen de comparatie ca sa stiu la cat timp il curata cineva care nu are animal in casa. Socul primei uscari consta totusi in pufosenia hainelor cu miros proaspat si in constientizarea cantitatii de scame ce se aduna de la o uscare.

   Concluzia finala este urmatoarea: merita. Merita, merita, merita. In special pentru persoanele care au copii sau spatiu limitat in casa. Dar utilitatea lui se va dovedi perfecta pentru oricine.

   Ca pret oscileaza undeva intre 1.000 – 1.300 lei, in functie de magazin si de perioade.

Leave a Reply

